Translate

Thursday, January 10, 2013

Αυτός είναι ο νόμος της σαρία … !


From HEIL GAP ( or mind the GAP )


Αυτός είναι ο νόμος της σαρία …. αλλά κανένας δεν μιλά για αυτόν .
Σήμερα κτίζουν το τζαμί τους ….  αλλά κανένας πια δεν μιλά για αυτό .
Αύριο θα κτίσουν το δικαστήριο του νόμου της σαρία τους  … αλλά και τότε κανένας δεν θα μιλά για αυτό .
Επειδή ... αυτή είναι η σαρία που έρχεται !
Δεν θα χρειάζεται ... τότε πλέον ... ουδεμία προειδοποίηση .  
Έτσι και αλλιώς όλοι … γνώριζαν.

Αυτό εδώ λοιπόν …. απλώς είναι μια υπενθύμιση …

france24:  Την 1η Ιανουαρίου, ισλαμιστές εξτρεμιστές από την Κίνηση για την Ενότητα και την Τζιχάντ στη Δυτική Αφρική (Movement for Unity and Jihad in West Africa) (MUJAO) προέβαλαν ένα βίντεο που είχαν γυρίσει στην πρωτεύουσα Gao του Βόρειου Μαλί ….  που ελέγχεται πλέον από τους ισλαμοφασίστες της Al Qaeda … όπου δύο άνδρες τιμωρούνται σύμφωνα με την αυστηρή ερμηνεία του κινήματος του νόμου της Σαρία.
Ο ένας άνδρας ήταν … να ακρωτηριαστεί το χέρι του, ο άλλος ήταν … να μαστιγωθεί. 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Η δημόσια μαστίγωση.
 

Ο παρατηρητής του france24 είχε δει ένα παρόμοιο περιστατικό μόλις μία εβδομάδα νωρίτερα.


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:  Αρκετά μέλη των MUJAO ... λεπτά μόνο πριν τον ακρωτηριασμό. Η ενδυμασία του ανθρώπου στα αριστερά φέρει την επιγραφή "Gao Ισλαμική Αστυνομία".
 

Σύμφωνα με το βίντεο, ο πρώτος άνθρωπος που τιμωρείται από την Ισλαμική εξτρεμιστική ομάδα,  είχε κατηγορηθεί για κλοπή από «τρία καταστήματα και μια γυναίκα».
Η ομάδα της Al Qaeda (MUJAO) , ισχυρίζεται το όνομά του ανδρός είναι Argu Ma’isa και ότι είναι υπότροπος, για το αδίκημα της κλοπής
Ως εκ τούτου, οι άνδρες της (MUJAO) εξηγούν στο βίντεο:
«Θα κοπεί το χέρι του μπροστά σε κοινό».
«Θα προχωρήσουμε στον ακρωτηριασμό του χεριού του με ένα μαχαίρι». 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:  Ένα μέλος της Ισλαμικής αστυνομίας ακρωτηριάζει τον υποτιθέμενο κλέφτη.



Αυτά τα γεγονότα συνέβησαν την περασμένη εβδομάδα.
Το βίντεο αναρτήθηκε στο YouTube κανάλι της ομάδα τζιχάντ που αυτοαποκαλείται ως "Asab" (θεμέλιο) για την παραγωγή των μέσων ενημέρωσης".
Η βίντεο-προπαγάνδα είναι διάσπαρτη με στίχους από το Κοράνι και ζητεί Τζιχάντ.

Ακρωτηριασμοί ως τιμωρία από τους ισλαμιστές σε βόρειο Μαλί
Με το κεφάλι του σκυμμένο ο , Moctar Toure μας υπενθυμίζει την ημέρα πριν από δύο μήνες, όταν με δεμένα τα μάτια οι σκληροπυρηνικοί ισλαμιστές του κόβουν το δεξί του χέρι, στερώντας του την αρτιμέλεια και την επιβίωση του. 

ΚΛΙΚ στην οθόνη για να δείτε το video 
Mali amputees speak of ordeal in Islamist north
http://www.youtube.com/watch?v=26O1EehmwvI


"Δεν είναι τα χέρια που μας έκοψαν, αλλά τη ζωή μας, που μας έκλεψαν," λέει ο 25-χρονος.
Αυτός και ένας συνάδελφος οδηγός φορτηγού, ο Souleymane Traore, που υπέστη επίσης τη ιδία βάναυση τιμωρία, ως αποτέλεσμα της σκληρής ερμηνείας του ισλαμικού νόμου που επιβάλλεται από τους εξτρεμιστές οι οποίοι από τον Ιούνιο έχουν τον έλεγχο του βόρειου του Μάλι, μια περιοχή στο μέγεθος της Γαλλίας.
( έχουμε ξαναγράψει για Β. Μάλι στo "Καθώς η Αραβική άνοιξη έχει γίνει ένα κακόγουστο αστείο ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ "  HEIL GAP στο 1greek.wordpress και στο Network news gr)


Αρχαίοι τάφοι που έχουν κηρυχθεί μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς, αλλά θεωρούνται "ειδωλολατρικοί" από τους ισλαμιστές …. έχουν κατεδαφιστεί.  
Ανύπαντρα ζευγάρια λιθοβολήθηκαν μέχρι θανάτου, καπνιστές και πότες χτυπήθηκαν, και ακρωτηριαστήκαν χέρια κλεφτών.



«Την ημέρα εκείνη, οι ισλαμιστές κάλυψαν το κεφάλι μου σε ένα κάλυμμα », υπενθύμισε ο  Moctar.  
«Ένας γιατρός ήρθε και μου έκανε μια ένεση» .
«Με δεμένα τα μάτια και με ένα μαχαίρι μου έκοψαν το δεξί μου χέρι».
Ο Souleymane, στα είκοσι του, είναι επίσης ... ακόμα σε κατάσταση σοκ.
Ο ακρωτηριασμό του πραγματοποιήθηκε μία εβδομάδα μετά του Moctar και δεν θέλει να ξαναζήσει το τραύμα.
Αγωνίζεται να κατανοήσει την ακραία τιμωρία που του επεβλήθη, πιστεύοντας ότι το χέρι του είχε πωληθεί από τους ισλαμιστές για κάποιο είδος «μαύρης μαγείας».


Ένας οδηγός χωρίς τα δύο χέρια δεν μπορεί πλέον να οδηγήσει, λένε, και οι δύο πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να ξεπεράσουμε τη νέο-αναπηρία μας ώστε να εξασφαλίσουμε τα προς το ζην.
«Δεν έχουμε πλέον ζωή.», λέει ο Moctar ….  ενώ κρύβει το ακρωτηριασμένο άκρο του κάτω από την κελεμπία της δυτικής Αφρικής. 
Και οι δυο εργάζονταν στο βόρειο τμήμα της χώρας, όταν οι ισλαμιστές τους συνέλαβαν για κλοπή όπλων από τους ισλαμιστές και την εμπορία τους σε κυβερνητικά στρατεύματα. 
Παρά τη δυστυχία τους,  και οι δύο άνδρες θεωρούν τους εαυτούς τους πιο τυχερούς  από άλλους που πέρασαν από "τους βαρβάρους" - όπως αποκαλούν τους ισλαμιστές - και έχασαν όχι μονο ένα χέρι αλλά και το ένα πόδι. 


ΚΛΙΚ στην οθόνη για να δείτε το video 
Amputations as punishment in Islamist northern Mali
http://www.youtube.com/watch?v=HHTsrraXYGc

france24 : Κατά τη διάρκεια του ακρωτηριασμού του κλέφτη, υπήρχαν παρόντες περίπου 20 ισλαμιστές εξτρεμιστές στρατιώτες του, ορισμένοι τοπικοί δημοσιογράφοι που "καλούνται" για την περίσταση, και μια σειρά από θεατές. 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Μαχητές και θεατές παρακολούθησαν τη σκηνή.



Σύμφωνα με το Ισλαμικό εξτρεμιστικό καθεστώς της Al Qaeda του Βορείου Μάλι , η δικαιοσύνη αποδίδεται με τον ακόλουθο τρόπο:
Πρώτον, ο ντόπιος πληθυσμός υποδεικνύει ένα έγκλημα στην ισλαμική αστυνομία, που στεγάζεται στο δημαρχείο και το αστυνομικό τμήμα.
Στη συνέχεια, αφού έχει κατατεθεί η καταγγελία, την Δευτέρα και Πέμπτη είναι οι ημέρες κρίσης.
Οι ποινές ορίζονται για τις υπόλοιπες μέρες.
Κατά τη διάρκεια των ημερών κρίσης, η μοίρα του κατηγορουμένου εξαρτάται από τα θύματα.
Ο "δικαστής" ρωτά τα θύματα είναι αν πρόθυμοι να συγχωρήσουν τους φερόμενους ως δράστες.
Εάν τα θύματα αρνηθούν να συγχωρήσουν, η πρόταση ποινής γίνεται δεκτή .
Εάν τα θύματα είναι πρόθυμα να συγχωρήσουν, η πρόταση ποινής μετριάζεται - για παράδειγμα, ένας ακρωτηριασμός μπορεί να μετατραπεί σε ποινή φυλάκισης ή εξορία στο εξωτερικό. 


Ένας δημοσιογράφος εξήγησε στο france24.
Η MUJAO συνεχίζει να προωθεί την έκδοση της δικαιοσύνης του Ισλάμ .
Υπάρχουν πολύ λίγοι δημοσιογράφοι εδώ.
Αλλά από την ημέρα των ακρωτηριασμών μόνο τα μέλη της MUJAO είχαν τη δυνατότητα να αποθανατίσουν σε ταινία τα … « κατορθώματα του Ισλάμ ».
«Οι ντόπιοι κάτοικοι εδώ αρνούνται να παρακολουθήσουν αυτές τις σκηνές, που τους σοκάρουν βαθιά»

Η MUJAO έχει σιδερένια πυγμή πάνω σε ό, τι λέγεται και ξέρει πώς να ασκεί πίεση ώστε η εκδοχή των γεγονότων να είναι πάντα αυτή που την ευνοεί .
Ο καθένας είναι αναγκασμένος να υπακούσει.

Ισλάμ η θρησκεία του μίσους .
HEIL GAP ( or mind the GAP )


7 comments:

  1. Δες το email σου
    Fibrous netnewsgr

    ReplyDelete
  2. Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:

    “Και κόψτε τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας, παραδειγματική τιμωρία για το έγκλημα τους από τον ΑΛΛΑΧ. Και ο ΑΛΛΑΧ είναι Δυνατός, Σοφός” (Κοράνι, 5:38).

    Η τιμωρία δεν είναι πάντα η ίδια όταν γίνεται μία κλοπή, δηλαδή δεν αποκόπτεται πάντα το χέρι αυτού/ής που έκλεψε αλλά υπάρχουν κάποιοι όροι που πρέπει να συντρέχουν για να εφαρμοστεί αυτή η τιμωρία. Για παράδειγμα όταν Χαλίφης (αντιπρόσωπος) του προφήτη Μουχάμμεντ και αρχηγός του πρώτου Ισλαμικού κράτους ήταν ο Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου), ένας άνθρωπος έκλεψε και οδηγήθηκε μπροστά στον Όμαρ και τότε ο άνθρωπος αυτός δεν αρνήθηκε ότι έκλεψε, του είπε (του Όμαρ) όμως ότι ο εργοδότης του δεν του έδινε αρκετά χρήματα για να ζήσει και τότε ο Όμαρ απείλησε τον εργοδότη ότι θα του έκοβε εκείνου το χέρι, αν δε βοηθούσε τον υπάλληλο του και του είπε:

    “Θα δίνεις το κατάλληλο ποσό στον υπάλληλο σου, διαφορετικά θα κόψω το δικό σου χέρι”.

    Επίσης, όταν ήταν Χαλίφης ο Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ, επικράτησε πείνα στα ισλαμικά εδάφη και τότε ο Χαλίφης ανέστειλε την εφαρμογή της ποινής της αποκοπής του χεριού, για όσο διάστημα θα διαρκούσε η πείνα.

    Όταν λοιπόν κάποιος είναι φτωχός και δεν έχει να φάει, δεν του κόβεται το χέρι αλλά ο από ανάγκη “κλέφτης” πρέπει να βοηθηθεί από το κρατικό ταμείο του κράτους (στα αραβικά “Μπάιτ ουλ-Μαλ”) και φυσικά δεν πρέπει να αποκόπτεται το χέρι ενός ανήλικου παιδιού.

    Ένα αγόρι που είχε κλέψει κάτι, οδηγήθηκε μπροστά στον 3ο χαλίφη Οθμάν ιμπν Άφφαν (ραντιγιαλλάχου άνχου) και ο Οθμάν τότε είπε: “Ας δούμε στα γεννητικά του όργανα” και δεν βρέθηκε το παιδί να έχει καθόλου τρίχωμα και έτσι δεν του έκοψαν το χέρι (Al-Mughni, 7/459; Ghidaal-Albaab, 1/97).

    O Abbad ibn Sharhabeel πήγε στην πόλη Μεδίνα και σε κάποια στιγμή που πείνασε, μπήκε σε ένα χωράφι και έφαγε κάποιους καρπούς, κρύβοντας ορισμένους άλλους μέσα στα ρούχα του. Ο ιδιοκτήτης του χωραφιού το κατάλαβε, τον έπιασε, τον χτύπησε και τον άφησε χωρίς ρούχα. Όταν μετά ο Προφήτης έμαθε για το γεγονός, είπε στον ιδιοκτήτη του χωραφιού: “Δεν τον τάισες όταν πεινούσε και δεν τον δίδαξες όταν είχε άγνοια”. Τότε ο Προφήτης διέταξε να επιστραφούν τα ρούχα στον «κλέφτη» και να του δοθεί λίγο φαγητό. (Sheikh Albani, Sahih Sunan ibn Majah, no. 1861, vol. 2)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όμως οι όροι δεν σταματάνε εδώ. Υπάρχουν και άλλοι όροι όπως για παράδειγμα η χρηματική αξία του αντικειμένου που έχει κλαπεί. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:

      “Το χέρι του κλέφτη θα κοπεί για το ¼ του δηναρίου ή για 10 ντιρχάμ’ για λιγότερο δεν κόβεται” (Sahih al-Bukhari, Hudud 13; Sahih Muslim, Hudud 2;).

      Για να αποκοπεί λοιπόν το χέρι του κλέφτη, θα πρέπει το αντικείμενο που έχει κλαπεί να έχει αξία μεγαλύτερη από το ¼ του Δηναρίου ή μεγαλύτερη από 10 Ντιρχάμ (με τα σημερινά δεδομένα νομίζω ότι είναι 100 Ευρώ το όριο αυτό αλλά δεν είμαι σίγουρος).

      Ο ιμάμ Άμπου Μανσούρ είχε πει: “Η τιμωρία στον κόσμο είναι μια δυσκολία με την οποία δοκιμάζεται ο ένοχος. Ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα μπορεί να δοκιμάσει τον δούλο Του με ό,τι Εκείνος θέλει, χωρίς αυτό να είναι ανταπόδοση για κάτι που έχει κάνει, επειδή ο ακρωτηριασμός του χεριού δεν γίνεται για το αντικείμενο αυτό καθαυτό που έκλεψε ο κλέφτης αλλά επειδή παρέβει την απαγόρευση. Δεν βλέπεις που ο ΑΛΛΑΧ είπε «..μια τιμωρία για ό,τι έχουν κάνει». Έτσι, ακόμα και αν η παράβαση αφορά 10 ντιρχάμ, ο ακρωτηριασμός του χεριού πρέπει να γίνει. Το μέγεθος της τιμωρίας το γνωρίζει Αυτός που γνωρίζει το μέγεθος της αμαρτίας. Το σωστό πλέον είναι (να καθαρίσουμε την καρδιά μας από την υποκρισία και την πονηριά) και να παραδοθούμε σ’ Αυτόν (στον ΑΛΛΑΧ)”.

      Αν κάποιος κλέψει κάτι μικρότερης από 10 Ντιρχάμ αξίας, τότε η τιμωρία του θα είναι διαφορετική, ανάλογα με την περίσταση. Μπορεί να είναι είτε μαστίγωμα, είτε φυλάκιση, είτε απλά μια συμβουλή.

      Επίσης, για να ακρωτηριαστεί το χέρι του κλέφτη, θα πρέπει αυτό το αντικείμενο που έκλεψε να βρίσκεται κάπου μέσα σε έναν εσωτερικό χώρο.

      Delete
    2. Έτσι λοιπόν για να κοπεί το χέρι του κλέφτη μετά από κλοπή, οι όροι σύμφωνα με τη Σαρία είναι οι εξείς:

      ~Θα πρέπει ο κλέφτης να είναι ενήλικος (ανάλογα τουλάχιστον με τα όρια ηλικίας σε κάθε χώρα),
      ~θα πρέπει να υπάρχου δύο άντρες μάρτυρες που να έχουν δει το γεγονός ή να υπάρχει η ομολογία του ίδιου του κλέφτη,
      ~θα πρέπει ο κλέφτης να είναι καλά στα μυαλά του,
      ~θα πρέπει το κλεμμένο αντικείμενο να ξεπερνάει ένα συγκεκριμένο όριο αξίας,
      ~θα πρέπει να μην υπάρχει αμφιβολία κυριότητας του κλοπιμαίου,
      ~θα πρέπει το αντικείμενο να μην είναι ψωμί, κρέας, γάλα ή φρούτα,
      ~θα πρέπει το κλοπιμαίο να μην είναι κάτι όπως ένα αδέσποτο ζώο ή ζώα που είναι ελεύθερα και δεν ανήκουν σε κανέναν,
      ~θα πρέπει το αντικείμενο που κλάπηκε να μην ανήκει σε κάποιον όπως η μητέρα, ο πατέρας ή κάποιος κοντινός συγγενής του κλέφτη
      ~θα πρέπει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του κλοπιμαίου να έχει καταγγείλει τον κλέφτη
      ~κ.α.

      Delete
    3. Ωστόσο, αν τελικά συντρέχουν οι όροι και αποφασιστεί η αποκοπή του χεριού (από τον καρπό) του κλέφτη, τότε δεν θα πρέπει να γίνεται καμία διάκριση για το αν ο κλέφτης είναι άντρας ή γυναίκα, πλούσιος ή φτωχός κ.τ.λ.

      Κάποτε μία γυναίκα από τη φυλή Μπενί Μαχζούμ έκλεψε και επειδή ανήκε σε κάποια επιφανή οικογένεια, κάποιος από τους σαχάμπα (ακολούθους) του προφήτη, ο Οσάμα ιμπν Ζάιντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) παρακάλεσε τον Προφήτη να μην καταδικάσει αυτή τη γυναίκα. Τότε ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:

      “Ω Οσάμα, θέλεις να με εμποδίσεις από μία απ’ τις τιμωρίες του Θεού; Οι πρόγονοι σας καταστράφηκαν επειδή όταν έκλεβε ο πλούσιος και δυνατός, δεν τιμωρούνταν ενώ όταν έκλεβε ο αδύναμος και ο φτωχός, τότε τον τιμωρούσατε…Ορκίζομαι ότι αν η ίδια μου η κόρη -η Φάτιμα- έκλεβε, θα έκοβα το χέρι της” (Sahih al-Bukhari, ahadithul-anbiya 54; Sahih Muslim, Hudud;).

      Να διευκρινίσω βέβαια εδώ ότι χρησιμοποιόντας εκφράσεις όπως: “Ο Θεός τιμωρεί”, “η τιμωρία του Θεού” κ.τ.λ., δεν σημαίνει ότι ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα τιμωρεί επειδή είναι κακός ή μοχθηρός. Ο ΑΛΛΑΧ είναι Ελεύθερος από κάθε αδυναμία ανθρώπινη και φυσικά οι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν φταίξει.

      Γι’ αυτό η τιμωρία είναι τόσο αυστηρή, για την προστασία της κοινωνίας.

      Delete
    4. Και εδώ θα ήθελα να αναφέρω ένα όμορφο γεγονός που συνέβη στην Αμερική και μπορούμε να πάρουμε διδάγματα από αυτό.

      Ο Μουχάμμεντ Σοχάιλ, ιδιοκτήτης ενός μικρού μαγαζιού στο Long Island, δεν το περίμενε όταν τον περασμένο Μάιο δέχτηκε επίθεση από κάποιον με ένα μπαστούνι του Baseball και απαίτησε (ο κλέφτης) τα λεφτά του. Ο Μουχάμμεντ κατάφερε να αντισταθεί και έβγαλε ένα πιστόλι 9 χιλιοστών που είχε κρυμμένο και κατάφερε να αντιμετωπίσει τον κλέφτη.
      Ο ληστής άρχισε να παρακαλάει για τη ζωή του, λέγοντας ότι δεν είχε άλλη λύση, διότι έπρεπε να ταίσει την οικογένεια του. Ο Μουχάμμεντ τότε τον λυπήθηκε και του έδωσε 40 δολάρια, λίγο ψωμί και τον άφησε να φύγει.
      .
      Η ιστορία όμως δεν τελειώνει εδώ. Ο ‘κλέφτης’ εξέπληξε τον Μουχάμμεντ και πάλι, όταν αυτή τη φορά του έστειλε μία επιστολή, έχοντας βάλει μέσα 50 δολάρια και του έγραφε: “Τώρα πλέον έχω μία καλή δουλειά, η γυναίκα μου γέννησε ένα παιδάκι και μπορώ πλέον να τους φροντίσω. Μου έδωσες 40 δολάρια και με λυπήθηκες και χάρη σε αυτό μου έσωσες τη ζωή μου και άλλαξα σαν άνθρωπος”.
      .
      Ο Μουχάμμεντ Σοχάιλ είπε αστειευόμενος: “Όταν κάνεις το καλό σε κάποιον, γυρνάει σε ‘σένα. Του έδωσα 40 δολλάρια και μου επέστρεψε 50. Ήταν μια καλή επένδυση.. χαχα”.

      Delete
    5. Η δικαιοσύνη είναι δικαιοσύνη και η ποινή είναι μέρος αυτής, όπως και η τιμωρία. Όμως, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τη συγχώρηση και ότι ο ΑΛΛΑΧ αγαπάει ΔΙΠΛΑ όσους συγχωρούν. Ο Ιμπν αλ-Κάιγιμ αλ-Τζαουζίγια (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Η συγχωρητικότητα είναι περισσότερο αγαπητή στον Θεό από την εκδίκηση. Το έλεος είναι πιο αγαπητό σ’ Αυτόν από την τιμωρία. Η αποδοχή είναι περισσότερο αγαπητή σ’ Αυτόν από την οργή και η χάρη είναι πιο αγαπητή σ’ Αυτόν από τη δικαιοσύνη”.

      Η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε ότι ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Να αποτρέπετε τις τιμωρίες από τους μουσουλμάνους όσο μπορείτε, και αν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία, τότε απελευθερώστε τον κρατούμενο. Πραγματικά, είναι καλύτερο για τον κυβερνήτη να συγχωρέσει κάποιον καταλάθως παρά να τιμωρήσει κάποιον από λάθος.” (Al-Tirmidhi; al-Daraqutni; bn Majah; Abu Yala; Abu Dawud; & an-Nasa’i;)

      Ένας άνθρωπος κατηγόρησε έναν άλλον για κλοπή. Τη στιγμή που επρόκειτο να εκτελεστεί η τιμωρία, ο πρώτος άντρας συγχώρεσε τον κλέφτη. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ρώτησε τότε τον καταγγέλοντα: “Γιατί δεν τον συγχώρεσες απ’ την αρχή;” (Sunan Abu Dawood, Hudud, 14 (4394); Sunan Nasai, Sharik, 4 (8, 68); & Malik, Muwatta, Hudud 28 (2, 834);)

      Delete